سوالات متداول درباره فن کویل

چه می‌پرسید FCU یا واحد فن کویل چیست یا حتی چگونه کار می‌کنند، سؤالات متداول ما پاسخگویی به سؤالات شما در مورد سیستم‌های تهویه مطبوع FCU است.

یونیت فن کویل چیست؟

واحد فن کویل واحدی مانند واحد تهویه مطبوع با یک یا چند فن در داخل و همچنین یک کویل مبدل حرارتی در داخل است که هوای سرد یا گرم را برای اتاق فراهم می کند.

فن کویل چگونه کار می کند؟

فن یا فن ها هوا را از طریق واحد و در سراسر سیم پیچ می کشد یا می دمد. آب سرد یا گرم شده لوله شده از چیلر یا دیگ از سیم پیچ عبور می کند و هوای وارد شده به اتاق را تنظیم می کند. سپس هوای اتاق از طریق FCU برای دستیابی به شرایط اتاق مورد نظر به گردش در می آید.

انواع FCU

FCU ها یا با آب، معروف به فن کویل های 2 یا 4 لوله ای، یا با گازهای مبرد معروف به واحدهای VRF یا DX کار می کنند. سپس هر دو سبک در یک موقعیت افقی یا عمودی ساخته می شوند که با جهت جریان هوا مشخص می شود و می تواند در شاسی (بدون پوشش) یا واحدهای محفظه ای باشد.

واحدهای فن کویل چقدر بزرگ هستند؟

به طور معمول، واحدهای فن کویل حدود 500 تا 2000 میلی متر عرض و بین 160 تا 400 میلی متر عمق دارند. طول معمولی آن 500 تا 800 میلی متر است.

قیمت واحدهای فن کویل چقدر است؟

هزینه متوسط ​​هر واحد حدود 500 پوند است – بدون در نظر گرفتن هیچ گونه ابزار جانبی مانند کنترل ها، تضعیف کننده ها یا شیرها و غیره.

چرا به واحدهای تهویه مطبوع فن کویل می گویند؟

یک واحد تهویه مطبوع محلی که از یک فن برای جابجایی هوای گرم شده استفاده می کند، که توسط یک کویل تامین می شود، معمولاً به عنوان واحد فن کویل شناخته می شود.

خنک کننده محسوس، نهفته و کامل چیست؟

معقول خنک کننده ای است که به اتاق تحویل می شود، نهفته انرژی هدر رفته ای است که سیم پیچ به شکل تراکم تولید می کند. خنک کننده کل ترکیبی از معقول و نهان است، با هر گونه کاهش در سرمایش نهان باعث صرفه جویی در انرژی می شود.

روش صحیح مراجعه به FCU؟

نیازی به تکرار کلمه واحد نیست زیرا FCU مخفف Fan Coil Unit است.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *