راهنمای کولر گازی برای فروشگاه و منزل

راهنمای خرید کولر گازی مناسب فروشگاه و منزل

کدام کولر گازی بهتر است؟

خوب، تنها راه برای مطمئن شدن این موضوع که کدام کولر گازی بهتر است ؛ این است .که در مورد انواع سیستم هایی که قبلاً ذکر کردیم تحقیق کنید و تصمیم بگیرید؛ که کدام یک دارای بزرگترین مزیت برای شما و راه اندازی خانه شما هستند. از مزایای آن استفاده کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی برای خانه شما قابل دستیابی است.

اگر برای تصمیم گیری مشکل دارید، همیشه می توانید از چت وب ما برای صحبت با یک مهندس استفاده کنید. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به هر سوالی پاسخ دهیم و بر اساس نیازهای شما توصیه هایی ارائه کنیم.

بخوانید:

با انتخاب BOXT تصمیم بگیرید که کدام کولر گازی مناسب شماست.

مناسب ترین تهویه مطبوع برای شما می تواند به چند چیز بستگی داشته باشد، از جمله اندازه فضایی که می خواهید خنک کنید، بودجه شما و ویژگی های موجود. در اینجا در BOXT، ما هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام تهویه مطبوع برای شما مناسب است، کارها را بسیار ساده کرده ایم.

از ابزار ”

” ما برای انتخاب تهویه مطبوع مناسب برای نیازهای خود استفاده کنید. این کار با جمع آوری پاسخ به چند سوال ساده در مورد محیط خانه و نیازهای شما کار می کند و سپس تعدادی سیستم تهویه مطبوع مختلف را کاملاً بر اساس نیازهای شما به شما ارائه می دهد.

چگونه کولر گازی مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنیم

در اینجا نحوه انتخاب کولر گازی مناسب برای خود آورده شده است

اگر پنکه سقفی تابستان امسال آن را برای شما کافی نیست، شما تنها نیستید. خرید یک کولر گازی جدید با توجه به اینکه تابستان ها تازه شروع شده اند و گرما در ماه های آینده فقط افزایش خواهد یافت، احتمالاً اولویت اصلی است. با این حال، چگونه AC مناسب برای خانه یا محل کار خود انتخاب می کنید؟ در اینجا راهنمای سریعی است که اصول اولیه انتخاب AC مناسب را برای شما پوشش می دهد.

انواع AC

دو نوع تهویه مطبوع وجود دارد و ممکن است هر دوی آنها را در کتابخانه ها، کافه ها، خانه ها، هتل ها و غیره دیده باشید.

AC پنجره: AC پنجره یک واحد مستطیل شکل است که نگهداری و استفاده از آن آسان است. مزیت اصلی آن این است که ارزان تر است. این به این دلیل است که همه اجزا در داخل یک شاسی قرار دارند و احتمال کمتری وجود دارد که عوامل خارجی باعث ایجاد مشکل در داخل شوند.

با این حال، AC های پنجره اغلب می توانند پر سر و صدا باشند و برای نصب نیاز به دیوارهای ضخیم دارند (ضخامت 9-12 اینچ) بنابراین ممکن است برای همه مناسب نباشند.

 Split AC: همانطور که از نام آن پیداست، کل بدنه دستگاه با اینها به دو قسمت تقسیم می شود. یک واحد داخلی وجود دارد. که در داخل اتاق شما قرار می گیرد و یک واحد خارجی که خارج از دیوار قرار می گیرد. از آنجایی که دو واحد مجزا هستند و توسط لوله به هم متصل می شوند، هزینه های نگهداری و نصب در اینجا بیشتر است.

Split AC در مقایسه با Window AC گرانتر اما نویز کمتری دارد. آنها همچنین می توانند روی هر دیواری نصب شوند، حتی اگر دیوار نازکتر باشد.

ظرفیت

برای به دست آوردن AC مناسب، مهمترین جنبه ای که ابتدا باید بدانید ظرفیت است. ظرفیت مورد نیاز شما تعیین می کند که آیا AC خریداری شده ضعیف عمل می کند یا به سادگی بیش از حد است.

تبلیغات

عواملی که باید تصمیم بگیرید عبارتند از اندازه اتاق و همچنین دمای محیط، و اینکه چه تعداد از دیوارهای آن اتاق واقعاً مستقیماً از بیرون در معرض نور خورشید قرار می گیرند (زیرا این دیوارها احتمالاً به سرعت گرمتر می شوند).

تناژ نحوه محاسبه ظرفیت یک AC است. ممکن است اصطلاحات 1 تن AC یا 1.5 تن را شنیده باشید. در حوزه تهویه مطبوع، 1 تن اساساً مقدار انرژی مورد نیاز برای ذوب 1 تن (1000 کیلوگرم) یخ به طور کامل در آب است.

برای اتاق‌های کوچک‌تر، ممکن است به یک AC 1 تنی راضی باشید، اما ممکن است برای اتاق‌های نشیمن، دفاتر کوچک و سایر مناطق بزرگتر به یک AC 1.5 تنی نیاز داشته باشید

رتبه بندی انرژی

AC ها به دلیل کمک به اعداد زیاد در قبض برق شما بدنام هستند، به همین دلیل است که بسیاری از مردم فقط در مواقع ضروری از آنها استفاده می کنند. با این حال، چه قصد دارید از AC به صورت پراکنده یا همیشه استفاده کنید. می‌توانید این هزینه‌ها را با انتخاب مدلی که دارای رتبه انرژی خوب است تنظیم کنید.

هر AC با یک مقیاس 5 ستاره توسط دفتر بهره وری انرژی ارائه می شود. رتبه بندی اینجا تعیین می کند که AC شما چقدر با راندمان برق آن خوب است. همیشه سعی کنید مدل های 5 ستاره را انتخاب کنید .زیرا این مدل ها به شما کمک می کنند در طولانی مدت کمترین هزینه استفاده را داشته باشید.

AC اینورتر و غیر اینورتر

اینورتر همان چیزی است که جریان مستقیم (DC) را به (AC) تبدیل می کند و وقتی صحبت از تهویه مطبوع به میان می آید، می توانید هم AC اینورتر و هم AC غیر اینورتر را پیدا کنید.

AC های غیر اینورتر دارای کمپرسور با سرعت ثابت هستند. می توان آن را روشن یا خاموش کرد. در حین استفاده، کمپرسور روشن می‌شود و تا زمانی که اتاق شما به دمای مورد نیاز برسد کار می‌کند. سپس خاموش می‌شود تا زمانی که دما دوباره شروع به گرم شدن کرد روشن شود و دوباره خنک شود

 

فروشگاه تاسیسات کلاب از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه تاسیسات و از جمله کولرگازی می باشد شما می توانید برای خرید کولر گازی به بخش کولرگازی و اسپیلت مراجعه نمایید

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *