مزایا و معایب اسکیمر استخر چیست؟

مزایا و معایب اسکیمر استخر چیست؟

افراد بیشتری علاقه مند می شوند و از من در مورد استخرهای سرریز می پرسند . شخصاً می توانم بگویم که آنها انواع استخرهایی هستند که من ترجیح می دهم، کمی “به دلایل زیبایی شناختی” (سلیقه شخصی) و کمی “به دلیل ویژگی های فنی آنها” که برای کسانی که در تجارت هستند بسیار مهم است.

در این مقاله من بسیار ساده خواهم بود و خودم را به افشای مزایا با فهرست کردن آنها یکی پس از دیگری، بدون حاشیه های زیاد محدود می کنم تا همه بتوانند بدون مشکل بفهمند که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. حتی بچه ها

 

در اینجا 7 مزیت بزرگ استخرهای سرریز در مقایسه با استخرهای اسکیمر آورده شده است

1. استخر شنا با آب تمیزتر و شفاف:

آب از هر 4 طرف سرریز می‌شود و تمیز کردن بهتر، سریع‌تر و همگن‌تر آب را تضمین می‌کند و آینه آب را شفاف‌تر و شفاف‌تر می‌کند.

 

2. کاهش هزینه برای مواد شیمیایی:

بهترین گردش آب امکان نگهداری واقعاً کاهش یافته را به حداقل می دهد، بنابراین هزینه های کارهای هفتگی و محصولات شیمیایی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 

3. استخر شیک تر:

آب در استخرهای سرریز مستقیماً به لبه می رسد. بنابراین فاصله بین لبه استخر و آب ورودی به کفگیر حذف می شود (از 7 تا 15 سانتی متر نوار). نتیجه زیباتر و ظریف تر است.

 

4. بدون خط شناور:

بدون تمیز کردن مداوم خط آب. خط آب در استخرهای اسکیمر باید هفته ای یکبار تمیز شود تا از آسیب دیدن و آسیب غیر قابل جبران آن جلوگیری شود. این عملیات باید به صورت دستی و با محصولات مناسبی که منطقاً علاوه بر نیروی کار هزینه خود را نیز دارند، انجام شود. در استخرهای سرریز این عملیات ضروری نیست.

 

5. لبه استخر زیبا:

تمیز کردن مداوم استخر مطمئناً می تواند به طور قابل توجهی از کثیف شدن یا “لکه شدن” آن جلوگیری کند، اما برای تفاوت رنگی که به موقع بین قسمت رو به رو غوطه ور در آب خواهید دید، کاری نمی توان انجام داد. و اون بالای خط آب در استخرهای کفگیر پس از گذشت سالها، این اثر ضد زیبایی نامطلوب ایجاد می شود. از طرفی در استخرهای سرریز، هیچ تفاوت رنگ قابل مشاهده ای روی لباس ایجاد نمی شود.

 

6. بدون هزینه برای استفاده از نوار تزئینی روی خط شناور:

همانطور که در بالا توضیح داده شد، پس از چند سال در استخرهای کفگیر باید نوار تزئینی افقی اعمال شود تا تفاوت رنگ در خط آب دیده نشود و یا حفظ شود. از سایش بیشتر این عملیات به طور منطقی دارای یک COST است و در استخرهای سرریز ضروری نیست.

 

7. زیباترین منطقه سولاریوم:

کفگیرها پوسته های کوچک غیرجذابی دارند که درست در کنار استخر قرار گرفته اند، که صادقانه بگوییم بهترین منظره برای تأثیر زیبایی شناختی کلی نیستند. خوب، هیچ کفگیر در استخرهای بی نهایت وجود ندارد و بنابراین هیچ چاهی وجود ندارد.

معایب اسکیمر

کفگیر | زمانی که حوضچه ها به درستی تنظیم شده باشند، کفگیرها غیر ضروری هستند

استفاده از کفگیرها زباله ها را روی سطح حوض به دام می اندازد و از فرو رفتن آن به کف حوض جلوگیری می کند. برای انجام این کار، کفگیرها معمولاً از یک پمپ مخصوص خود استفاده می کنند .

اسکیمر کثیفی را از حوضچه فیلتر می کند
همه چیز در مورد کفگیرها
اسکیمر شناور چگونه کار می کند؟

معایب کفگیرها

چگونه یک فیلتر حوضچه طبیعی بسازیم؟

چگونه بستر به عنوان فیلتر عمل می کند؟

اسکیمر شناور چگونه کار می کند؟

یک اسکیمر شناور از طریق یک محفظه شناور مجهز به فیلتر حوضچه داخلی کار می کند . این واحد در حوضچه قرار می گیرد و روی سطح آب شناور می شود. همانطور که شناور می شود، یک پمپ متصل آب و زباله را از طریق دهانه ورودی می کشد، که توسط فیلتر جمع آوری شده و در یک حوضچه یا کیسه ذخیره می شود.

کفگیر مجهز به یک شناور و یک سامپ است که توسط یک کابل یا طناب متصل به کناره حوض در جای خود ثابت می شوند. آب حوضچه از طریق دهانه ورودی کفگیر به وسیله پمپ به داخل کشیده می شود. آب از فیلتر موجود در محفظه اسکیمر عبور می کند، جایی که زباله ها جمع می شوند. سپس آب تصفیه شده از طریق دهانه خروجی در پایین کفگیر به حوضچه باز می گردد.

معایب اسکیمرها

کفگیرها برای همه انواع حوضچه ها مناسب نیستند ، زیرا می توانند در جریان طبیعی آب اختلال ایجاد کنند و تعادل اکولوژیکی حوضچه را به هم بزنند. علاوه بر این، برای عملکرد صحیح یک کفگیر، تعمیر و نگهداری لازم است، مانند تمیز کردن منظم فیلتر و تخلیه سامپ. اسکیمرها همچنین می توانند سرمایه گذاری قابل توجهی باشند و نصب آنها ممکن است هزینه های اضافی مانند خرید پمپ و هر لوله کشی را به همراه داشته باشد. در نهایت، کفگیرها می‌توانند باکتری‌های مفید را از سیستم حذف کنند، که نیاز به توجه بیشتری برای حفظ کیفیت آب و پارامترهای آب در حد استاندارد دارد.

چگونه یک فیلتر حوضچه طبیعی بسازیم؟

با بستر مناسب برکه و ترکیب مناسب گیاهان آبزی و باکتری های حوضچه ، یک فیلتر طبیعی در حوض ایجاد می شود. آب حوض به تعادل می رسد و دیگر نیازی به کفگیر یا پمپ نیست. با راهنمایی ها و پکیج های آماده حوضچه، پی بردن به یک حوض کاملاً متعادل کار سختی نیست، به شرطی که حوض به درستی راه اندازی شده باشد .

زمانی که حوض به درستی تنظیم شده باشد، کفگیرها غیر ضروری هستند
کفگیرها معایبی به همراه دارند و برای محیط زیست مفید نیستند، به همین دلیل یک حوضچه طبیعی را انتخاب کنید. هنگامی که حوض طبیعی شما به درستی طراحی و ساخته شده باشد ، نیازی به کفگیر یا تجهیزات دیگر نخواهید داشت.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *