نحوه عملکرد پکیج گرمایشی

نحوه عملکرد پکیج گرمایشی در دو دهه اخیر انواع مختلفی از تجهیزات در زمینه تاسیسات ساختمانی طراحی و ساخته شده است که یکی از آنها تجهیزات پکیج گرمایشی نام دارد.

پکیج یک موتورخانه کوچک است

نحوه عملکرد پکیج گرمایشی که برای تامین گرمایش مستقل واحدهای مسکونی استفاده می شود. قبل از پیدایش پکیج، استفاده از موتورخانه برای تامین آب گرم، دیگ بخار و … در ساختمان ها رایج بود. اما موتورخانه برای واحدهای مسکونی به خصوص آپارتمان هایی که واحدها مستقل هستند مناسب نبود، زیرا امکان تنظیم دمای آب، کنترل مصرف انرژی و … برای هر واحد به صورت مستقل وجود نداشت و گرمایش ساختمان فقط به صورت متمرکز امکان پذیر بود. . بود. اما امروزه می بینیم که با استفاده از پکیج ها این معایب به خوبی برطرف شده است. در این مقاله به نحوه عملکرد، انواع و مزایای پکیج پرداخته شده است. در ادامه با کاربرد و ویژگی های این تجهیزات بیشتر آشنا می شویم، با ما همراه باشید.

نحوه عملکرد پکیج گرمایشی

قبل از توضیح نحوه عملکرد پکیج، اجزای اصلی این دستگاه را معرفی می کنیم. موارد زیر بخش های مهمی از نحوه عملکرد یک بسته است.

برد یا واحد کنترل الکترونیکی
سنسور جریان آب
جرقه زن
مبدل حرارتی
الکترود یا حسگر تشخیص شعله
پمپ چرخشی آب
ترموستات

عملکرد پکیج به این صورت است

نحوه عملکرد پکیج گرمایشیکه هنگام باز کردن شیر آب گرم، سنسور جریان آب حرکت آب در لوله را تشخیص می دهد و در عین حال برد الکترونیکی (که مغز دستگاه است و عملکرد سایر دستگاه ها را کنترل می کند. قطعات با دستورالعمل و ایمنی به موقع به شیر برقی دستور می دهد که باز شود و جرقه زن مشتعل می شود تا مشعل روشن شود. ترموستات نصب شده در دستگاه وظیفه کنترل دمای آب را بر عهده دارد تا جریان گاز را با توجه به بازه و دمای تنظیم شده دستگاه برقرار کند و در این عملیات در صورت خاموش شدن شعله، جریان گاز با تشخیص جریان گاز قطع می شود. الکترود و برد فرمان، این عمل از تجمع و پخش شدن گاز جلوگیری می کند.
انواع پکیج های گرمایشی

پکیج های گرمایشی از نظر شکل ظاهری و امکان نصب در محل به دو نوع دیواری و زمینی تقسیم می شوند که هر کدام در انواع و ظرفیت های مختلف تولید و عرضه می شوند.
انواع پکیج های گرمایشی از نظر مصرف سوخت

پکیج های گرمایشی با توجه به نوع سوخت مصرفی به چهار دسته تقسیم می شوند که به شرح زیر می باشد.

پگاز (دیواری و زمینی بدون صدا)
برق (دیواری و زمینی بدون صدا)
سوخت گازوئیل (زمینی با قابلیت نصب در موتورخانه یا انبار خارج از واحد مسکونی)
دوگانه سوز (زمین با قابلیت نصب در موتورخانه یا انبار خارج از واحد مسکونی)

نکته: پکیج شوفاژ کف گازوئیل و دوگانه سوز در موتورخانه ویلاها و ساختمانهای شخصی حیاط دار نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای پکیج گرمایشی

تاکنون انواع، کاربردها و عملکرد پکیج های گرمایشی مورد بحث قرار گرفته است. در ادامه به بیان مزایای این تجهیزات می پردازیم.

دمای آب گرم را تا حد دلخواه تنظیم کنید
استقلال هر واحد مسکونی در گرمایش
سهولت نصب
بی سر و صدا کار می کرد
فضای کمی را اشغال کنید
کاهش مصرف انرژی گاز، برق و … نسبت به سایر سیستم های گرمایشی
ایمنی بالا به دلیل داشتن سنسورهای دود، سنسور آب گرم و…
در دسترس بودن برای کنترل و تعمیرات سیستم
و…

نتایجی که اظهار شده

نحوه عملکرد پکیج گرمایشی در سایت مجموعه تخصصی دماتجهیز اطلاعات فنی ده ها مدل مشعل از برندهای معتبر با گارانتی اصلی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است تا از حس خوب خرید بهینه و هوشمند لذت ببرید.
امروز قصد داریم شما را با غذاهای خود گرم شونده آشنا کنیم: بهترین گزینه برای لذت بردن از وعده های غذایی سالم در بیرون.

هر زمان که آماده می شویم مدتی را در فضای باز بگذرانیم، همیشه این یک مسئله اصلی وجود دارد: چه چیزی می توانید بیاورید؟ بهترین گزینه برای غذا خوردن در فضای باز کدام است؟ علیرغم آنچه همیشه به آن اعتقاد داشتید، وعده های غذایی در فضای باز می توانند واقعاً خوشمزه و مغذی باشند. وقتی نوبت به انجام فعالیت‌های مورد علاقه‌تان در فضای باز می‌رسد. مجبور نیستید خود را به تنقلات بی‌طعم محدود کنید: غذای خود گرم‌شونده راه‌حل نهایی برای دوستداران طبیعت است.

خود گرمایش چیست؟

خود گرمایشی یک فناوری توسعه یافته برای بسته بندی مواد غذایی است. که به شما امکان می دهد بدون بازگشت به آتش یا سایر منابع گرمای خارجی، غذای گرم بخورید. این بسته بندی فعال از یک واکنش شیمیایی آزاد کننده گرما برای گرم کردن .مواد غذایی داخل آنها تا دمای بسیار بالا استفاده می کند. این بدان معنی است که حتی اگر هنگام پیاده روی در کوهی با دمای زیر صفر خود را در داخل یک طوفان برف بیابید. باز هم می‌توانید طعم یک غذای گرم و کامل را بچشید.

چگونه خود گرمایش کار می کند؟

فرقی نمی کند کجا هستید: 6 مرحله آسان وجود دارد. که به شما امکان می دهد. یک جیره گرم و لذیذ از وعده غذایی مورد علاقه خود را لذت ببرید. تنها 2 چیزی که نیاز دارید. یکی از وعده های غذایی خود گرم شونده و هر نوع آب است:

کیسه بخاری را با استفاده از بریدگی A باز کنید.
سپس کیسه غذای باز نشده را داخل کیسه قرار دهید.
وقتی کیسه داخل کیسه قرار گرفت، آب اضافه کنید تا خط مشخص شده در پایین کیسه.
سپس کیسه Heater را تا کنید و انگشتان خود را در امتداد چین قرار دهید. تا مطمئن شوید که به درستی تا شده است.
هنگامی که این کار را انجام دادید. کیسه بخاری را روی یک سطح کمی خمیده قرار دهید. و در عرض چند ثانیه خواهید دید. که چگونه بخار ظاهر می شود. این به این معنی است که به درستی کار می کند!
12 دقیقه صبر کنید و سپس با احتیاط غذای خود را با پاره کردن. بریدگی B بردارید.مهم است که با احتیاط رفتار کنید تا دچار سوختگی نشوید!

همچنین می‌توانید یکی از کیسه‌های گرمایشی ما را خریداری کنید. و با قرار دادن آنها در داخل کیسه، غذا یا نوشیدنی خود را گرم کنید. بهترین چیز در مورد این فناوری این است. که دیگر نیازی به حمل وسایل غیر ضروری سنگین (مانند اجاق گاز یا تابه) ندارید.

بیشتر بخوانید : مخزن تصفیه آب 2500 لیتری مادول سه لایه پلاستونیک

چه نوع وعده‌های غذایی را می‌توانید با گرمایش خود گرم کنید؟

ما در فروشگاه ما گزینه های مختلفی را برای هر نوع سلیقه ای به شما پیشنهاد می کنیم. اگر تنوع و کیفیت را در مورد غذا دوست دارید و دوست دارید آن را در فضای باز نیز به همین شکل نگه دارید، غذاهای خود گرم شونده Forestia فقط برای شما مناسب است.

فلفل دلمه‌ای، گوشت گاو استروگانف، ریزوتو ماهی سالمون و قارچ و پائلای غذاهای دریایی تنها تعدادی از مجموعه‌ای از وعده‌های غذایی دعوت‌کننده هستند که می‌توانید در حین بیرون از منزل از آن لذت ببرید. حتی اگر گیاهخوار هستید، انتخاب هایی برای خود پیدا خواهید کرد!

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *