مقایسه کولرگازی هایسنس و گری

کولرگازی هایسنس بهتر است یا گری؟

مقایسه میان کولرگازی هایسنس و گری

کولر گازی ازآن زمان که پیدا شدن  به دلیل گرفتن فضای بسیار کم، عملکرد بسیارخوب درتعادل سازی هوای محیطی وخنک کردن سریع فضامورد نیاز برای استفاده، برای انتخاب اول خیلی از مردم تبدیل شدند. میلیون‌ها تقاضا برای خریدن کولر گازی در سال یا درماه  شرکت های خیلی زیادی را در سراسر جهان به تولید این دستگاه  ترغیب کرده است. در این مقاله به مقایسه بین کولرگازی هایسنس و کولرگازی گری می پردازیم.

نگاه کامل مقایسه کلی کولرگازی گری و کولرگازی هایسنس : 

کولرهای گازی گری برای مقایسه با کولرگازی هایسنس از لحاظ کیفیت  و مدوات بشتر برخوردار است همچنین از لحاظ مصرف برق کولرگازی گری وضعیت بهتری را دارد.

 

  مقایسه با قیمت دستگاه های کولرگازی هایسنس:

قیمت دستگاه کولرگازی هایسنس از کولر گازی گری مناسب تر است، ولی کولرگازی گری قیمت دستگاه کولرگازی گری خیلی گرانتر میباشد و حدودا 45% گرانتی است.

 

کولر گازی گری

شرکت ومهندسی گری فعالیت خود را در زمینه های تولید گسترده ای انواع تجهیزات تهویه ای مطبوع از سال 1992 در کشور چین آغاز کرد.

شرکت بزرگ گری با بیش از 9000نیرو، 4 موسسه تحقیقاتی، 8 مرکز توسعه محصول، 200 آزمایشگاه و بیش از 6000 مهندس در سراسر جهان به تولیدی تمام مدلهای دستگاه تهویه  از چیلرها و فن کویل ها گرفته تا هواساز، داکت اسپلیت و انواع اسپلیت ها می‌پردازد و همواره به دنبال تولید محصولاتی با کیفیت، کم مصرف، پیشرفته و سازگار با محیط زیست است.

 

کولر گازی هایسنس

این شرکت از سال 1988 کار خود را در زمینه واردات و همچنین صادرات لوازم خانگی ودیگر محصولات آغاز نمود. در پیشرفت چند مرحله ای این شرکت این روزها  به یکی از موفق ترین تولید کنندگان لوازم خانگی و تجهیزات تهویه ای مطبوع از جمله کولر گازی تبدیل شده است. شرکت هایسنس کماکان پیشگام بکار گرفتن فناوری و تکنولوژی در کولرهای گازی بوده و با شعارمخصوص ایجاد رفاه و آسایش هرچه بیشتر مصرف کنندگان، به تولید محصولاتی بسیاربا کیفیت، مدرن و بروز به صرفه مشغول است.

 

 

مزیت های کولر گازی هایسنس و گری

مزیت‌ هایی کولر گازی گری و هایسنس  دارند:
 نوع طراحی، تجهیزات عالی وپیشرفته همچنین پشتیبانی خدمات پس از فروش آن می‌باشد، بهترین کاربردی ترین کولر گازی محسوب می‌شوند.

یکی از مزایای که می تواند کولر گازی گری را نسبت به هایسنس بهتر و باکیفیت تر جلوه دهد این است که کولرگازی گری قبل از اینکه درهمین زمینه فعالیت کند در زمینه  سیستم‌ های مطبوع سرمایشی فعالیت داشته و تجربه بسیاربالاتری در ساخت این سیستم‌ها دارد. با توجه به این نوع عملکرد آن کولر گازی گری می‌تواند درکنار این نوع تجهیزات عملکرد قابل قبولی نیز داشته  باشد.

گرمایش سرمایش همزمان در دو برند

کولر گازی گری دارای قابلیت گرمایش می‌باشد. یعنی این نوع کولرها هم به‌ صورت سرمایش در فصل گرما و هم به‌ صورت گرمایش در فصل سرما فعالیت می‌کنند، که می‌تواند مهم‌ترین ویژگی این کولرها باشد.

با توجه به نوع عملکرد وتقاضای بالای بازاریان و طراحی زیبایی و کیفیتی که کولر گازی گری دارد باعث شده است تا جایگاه مناسبتری در بازار پیدا کند با وجود تعریف های زیاد،یعنی این کولر گازی دارای محبوبیت بالایی می‌باشد.

گاز R410 نسبت به گاز R22

ویژگی‌های که کولر گازی گری دارد اینکه طبیعت را دوست دارد. یعنی اینکه این کولرها از گاز R410 برای فرایند سرمایش استفاده می‌کنند.

این گاز به لایه اوزون آسیب نمی‌زند و سلامت محیط زیست را به خطر نمی‌اندازد. همین امر باعث عملکرد بهتر کولر گازی و در کنار اینکه هوای منزل را پاک و تمیز می‌کند به محیط زیست نیز آسیب نمی‌ زند.

مقایسه قیمت ها

قیمت کولر گازی گری نیز نسبت به سایر برندها مناسب‌ تر می‌باشد و می‌تواند در شرایط بهتری برای مشتری قرار بگیرد. بنابراین اگر اولویت قیمت برای شما باشد کولر های گاری برند هایسنس انتخاب بسیار بهتری می باشند

 

 

مقایسه گارانتی

گارانتی های کولر گازی گری هم چشمگیر می‌باشد و به دلیل اینکه هر نوع خرابی احتمالی نقص و فرآیندهای سرویس کاری در طول دوره گارانتی به صورت رایگان هستند. و به صورت عمومی گارانتی کولر گازی گری از هایسنس بهتر هست. ولی در ایران متاسفانه هر دو برند گارانتی و ضمانت مناسبی ندارند.

 

مزایا و معایب کولر گازی هایسنس

استفاده از انواع کولر گازی هایسنس در ظرفیت های متنوع و مختلف که بر اساس متراژ فضاهای  شما مشخص می شود از مزایا و معایبی هم برخوردار است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. کولر گازی هایسنس با توجه به کیفیت بالا، طراحی زیبا و دکوراتیو و ساختار خوبی که دارد قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارد.

همچنین نسبت به بازدهی بالایی که دارد، انرژی کمی مصرف می کند. اما عیبی که دارد این است که در کشورمان نمایندگی رسمی این دستگاه وجود ندارد بنابراین خدمات پس از فروش آن ضعیف خواهد بود. دستگاه نیازمند سرویس های سالانه و حتی ماهانه است که این موضوع را باید در نظر بگیرید.

 

 

مزایا و معایب کولر گازی گری

کولر گاز گری دارای مزایای بسیار زیادی از جمله مصرف بهینه و مقرون به صرفه، امکان استفاده در انواع شرایط آب وهوایی، طراحی مدرن، طول عمر بالا به دلیل بهره مندی از تجهیزات مرغوب و مقاوم، تنوع در مدل و ظرفیت ها می باشد.

اما در مقابل مانند هر دستگاه دیگری داری معایبی چون نیاز به سرویس سالانه، رقیب های این برند در سراسر کشور و ضعیف بودن خدمات پس از فروش آن می باشد.

 

اینورتر

همچین قابلیتی می‌تواند دورموتورکولرهای گازی را متغیر کند و باعث جلوگیری از مصرف برق بسیارزیاد کولر گازی شود. و به وسایل برقی نیز آسیب جدی وارد نشود.  عملکرد کولرگازی اینورتر ، بدین صورت می‌ باشد که در زمان رسیدن به دمای مورد نظر کولر گازی دور خود را کم کرده و پس از این که نیاز بود که مجدداً کولر گازی فعالیت کند. نیاز نیست که کولر گازی مجدداً روشن شود.

 

نتیجه گیری

کارکرد کلی تمامی کولر گازی ها طبق نوع و ظرفیتی که دارند بر یک اساس است. بنابراین مهم ترین نکته ای که باید برای خرید کولر گازی در نظر بگیرید. خرید یک محصول با کیفیت و دارای گارانتی از یک مرکز خرید معتبر است. زیرا خرید یک کولر گازی اصل که دارای گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش مناسب باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

 فروشگاه تاسیسات کلاب ارائه دهنده انواع کولر های گازی و سیستم های تهویه می باشد. شما می توانید جهت مشاهده و مقایسه محصولات به قسمت کولر های گازی مراجعه نمایید

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *