دستگاه پرده هوا و مزایای آن

6 مزیت استفاده از پرده هوا در ساختمان های تجاری

دستگاه پرده هوا و مزایای ان من اهل درمان های شیک پنجره نیستم. من حتی نمی توانم سایه های خانه خودم را توصیف کنم. قرنیز چیست؟ چگونه آن رومی ها سایه خاص خود را پیدا کردند؟ من کمی در مورد آزیموت خورشید می‌دانم و می‌توانیم در تمام طول روز در مورد فنستراسیون صحبت کنیم. از دیدگاه تهویه مطبوع، ایده آویزان کردن پارچه بر روی پنجره این است که انرژی خورشید را از فضای اشغال شده دور نگه دارد. در واقع، مردم هزاران سال است که از پرده ها برای تعریف فضا، ایجاد حریم خصوصی و جلوگیری از گرم کردن خورشید در فضای داخلی استفاده می کنند. اولین پرده‌ها قرن‌ها پیش از پوست حیوانات که روی درگاه‌ها قرار می‌گرفتند ساخته می‌شدند.

نوع متفاوتی از پرده، محیط بیرون را از فضای مطبوع شما در دهانه درها و نقاط دسترسی بیرونی دور نگه می دارد. نه، از پارچه یا وینیل یا حتی پوست حیوانات ساخته نشده است… از هوا ساخته شده است.

پرده های هوا با اضافه کردن جریان هوای سریع کار می کنند تا حرکت هوا را از طریق درب در حالی که در باز است مسدود کند. به اندازه کافی ساده، درست است؟

Air Curtain.png مزایای زیادی برای نصب پرده هوا در انبار، فضای خرده فروشی، راه های ورود به دفتر، رستوران، بیمارستان، کارخانه تولیدی… و تقریباً در هر جایی که می خواهید هوای مطبوع و بدون تهویه را حفظ کنید، وجود دارد. خروجی هوا.
مهندسان باهوش در طراحی پرده هوا می توانند مشتریان را از سردرد و پول نجات دهند.
ذخیره انرژی. مهم نیست که ساختمان شما از چه سبک سیستم تهویه مطبوع استفاده می کند، برای تهویه فضا نیاز به انرژی دارد. هوای بیرون تصفیه نشده باعث افزایش بار و کاهش راحتی سرنشینان می شود. یک پرده هوا هوای تصفیه نشده را در خارج و هوای تصفیه شده را به داخل نگه می دارد. این تأثیر زیادی بر مصرف کلی انرژی شما می گذارد.
دستگاه پرده هوا و مزایای ان کنترل رطوبت. رطوبت نقش مهمی در راحتی دارد. پرده هوا از ورود هوای مرطوب بیرون به فضا جلوگیری می کند و انرژی مورد نیاز برای تصفیه هوا را کاهش می دهد و راحتی را بهبود می بخشد.
بو می دهد. محیط بیرون انواع و اقسام بوهای غیر قابل کنترل را دارد. ساختمان شما ممکن است نزدیک یک منطقه صنعتی یا شهری واقع شده باشد. با دور نگه داشتن هوای بیرون، می توانیم هر گونه بوی نامطبوع وارد شده به ساختمان را از بین ببریم.
اشکالات. هیچ کس آفات را دوست ندارد. پرده هوا امکان ورود آفات پرنده به ساختمان شما را از بین می برد. خداحافظ مگس های مزاحم!

ساختمان

به مناطق ساختمان شما این آلودگی می تواند به شکل بیماری عفونی در یک بیمارستان یا ساختمان پزشکی باشد. علاوه بر این، در یک محیط تولیدی یا تأسیسات ذخیره‌سازی بزرگ، جریان هوا می‌تواند مانعی بین محیط‌های مختلف داخل ساختمان باشد.
مزایای اضافه شده پرده‌های هوا انعطاف‌پذیری بیشتری را برای مجهز شدن به بخاری ارائه می‌دهند. در فصل گرما، پرده هوا می تواند ورود هوای سرد را از بین ببرد و شرایط سرد را در دیوارهای بیرونی ساختمان برطرف کند
به مناطق ساختمان شما این آلودگی می تواند به شکل بیماری عفونی در یک بیمارستان یا ساختمان پزشکی باشد. علاوه بر این، در یک محیط تولیدی یا تأسیسات ذخیره‌سازی بزرگ، جریان هوا می‌تواند مانعی بین محیط‌های مختلف داخل ساختمان باشد.
مزایای اضافه شده پرده‌های هوا انعطاف‌پذیری بیشتری را برای مجهز شدن به بخاری ارائه می‌دهند. در فصل گرما، پرده هوا می تواند ورود هوای سرد را از بین ببرد و شرایط سرد را در دیوارهای بیرونی ساختمان برطرف کند
دستگاه پرده هوا و مزایای ان پرده های هوا یک راه کارآمد انرژی برای کاهش انرژی مورد نیاز سیستم HVAC و بهبود راحتی سرنشینان هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پرده های هوا یا برنامه ریزی یک جلسه ناهار-n-Learn برای دفتر خود، با ما تماس بگیرید.

مزایای پرده هوا در سردخانه ها

با توجه به نیاز مداوم مشاغل سردخانه به کاهش هزینه ها و حفظ بهره وری. یک پرده هوای انتخاب شده به درستی می تواند به اپراتور سردخانه کمک کند تا به این مهم و موارد دیگر دست یابد.

پرده های هوا می توانند با نگه داشتن هوای سرد در داخل و هوای گرم با در باز و در حال استفاده. اتلاف انرژی یک سردخانه را تا حد زیادی کاهش دهند. هر بار که درب سردخانه باز می شود. ثبت دما می تواند بین 4 تا 10 درجه سانتی گراد افزایش یابد. این می تواند با یک پرده هوا تا 1 درجه سانتیگراد بهبود یاب.د که منجر به کاهش اتلاف گرما تا 90٪ می شود.

یک پرده هوا را می توان به صورت افقی در بالای درگاه .یا به صورت عمودی در کنار ورودی نصب کرد و باید تا حد امکان نزدیک به دهانه قرار گیرد. این یک مانع هوا در سراسر یک درب ایجاد می کند. و یک مهر و موم موثر بین دو منطقه دما ایجاد می کند. در حالی که امکان دسترسی و دید بدون مانع به سردخانه را فراهم می کند.

از آنجایی که پرده هوا

دستگاه پرده هوا و مزایای ان از آنجایی که پرده هوا هوای خنک را در داخل سردخانه نگه می‌دارد، بار روی تجهیزات تبرید همراه با مصرف انرژی مرتبط و ردپای کربن کاهش می‌یابد.  آ.نجایی که تجهیزات خنک کننده نیازی به کار سخت ندارند، طول عمر عملیاتی کلی آن افزایش می یابد.
با کاهش نقاط داغ در نزدیکی ورودی، دمای ثابت تری حفظ می شود که از فساد محصول از پالت های قرار گرفته در نزدیکی درب جلوگیری می کند. این به نوبه خود، فضای قابل استفاده در یک سردخانه را افزایش می دهد که منجر به عملیات سودآورتر می شود.

پرده های هوا این امکان را فراهم می کند. که درهای سردخانه باز بماند. و دسترسی افراد و وسایل نقلیه بدون مانع را فراهم کند. این امر سرعت عملیات در اطراف سردخانه را بهبود می بخشد. زیرا اپراتورهای لیفتراک نیازی به پیاده شدن از کابین ندارند، دکمه ای را فشار می دهند تا درب کرکره ای باز شود. و قبل از رانندگی به داخل کابین برگردند.

قرار گرفتن پرده های هوا به این معنی است. که رانندگان کمتر به دستگاه ها آسیب می رسانند. و از آنجایی که پرده های هوا مانند درب های کرکره ای سایش و پارگی ندارند. در هزینه های تعمیرات گران قیمت صرفه جویی می شود.

برای افرادی که در مناطق خارجی نزدیک به سردخانه کار می کنند. یک پرده هوا سطح راحتی و بهره وری آنها را افزایش می دهد. زیرا نشت هوای سرد از در هنگام باز بودن به میزان زیادی کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید : نحوه کار کردن فن کویل

پرده هوا به صورت افقی نصب شده در بالای درب برای ایجاد یک مانع هوا در سراسر ورودی …
پی دی اف مقاله در ACR News

عصاره ACR News 16 سپتامبر
اکنون مشاهده کنید

سیستم‌های پرده هوا همچنین ایمنی اطراف ورودی را بهبود می‌بخشند. زیرا نیاز به لت‌های پلاستیکی یا درب‌های کرکره‌ای سریع را از بین می‌برند. و به مردم امکان می‌دهند. به وضوح ببینند که آیا کسی یا چیزی در حال خروج یا ورود به سردخانه است. یا خیر. همچنین، مه‌آلودگی که هنگام سیل هوای گرم .به داخل سردخانه رخ می‌دهد، همراه با تجمع یخ در کف نزدیک ورودی. به شدت کاهش می‌یابد که هر دو می‌توانند. منجر به حوادث احتمالی شوند.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *