معرفی بهترین برند های داکت اسپیلت ایرانی

معرفی بهترین برند های داکت اسپلیت ایرانی

معرفی بهترین برند های داکت اسپلیت ایرانی

دانا تهویه 

اگر در جستجوی بهترین برند های داکت اسپلیت ایرانی هستنید ، بدون شک در گام اول داکت اسپلیت دانا تهویه را توصیه می کنیم . برند دانا تهویه از جمله برندهای پیشگام درعرصه تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع است که توانسته است به واسطه کیفیت بالا، سابقه درخشان و قیمت مناسب در این حوزه جایگاه ویژه ای در بازار داخلی به دست آورد .

ویژگی ها

گارانتی و خدمات پس از فروش قدرتمند

مصرف برق پایین

امکان استفاده در آب و هوای معتدل و مناطق حاره‌ای

دارای 2 سنسور کنترل فشار و دما در یونیت خارجی

قابلیت تنظیم فشار استاتیکی خارجی دستگاه از طریق ریموت کنترل

دارای سیستم برگشت مبرد

کارکرد سیستم در شب با کمترین صدا (Night Silent Operation)

استفاده از مبرد سازگار با محیط زیست

ظرفیت بین 24000 تا 60000 Btu برساعت

تنظیم دور فن هوشمند بصورت دستی و اتوماتیک

امکان لوله‌کشی بالا بین یونیت‌های داخلی و خارجی (30 متر در ارتفاع و در مجموع 75 متر)

مشخصات فنی :

 

داکت اسپلیت دانا تهویه علاوه بر تامین سرمایش و گرمایش محیط از طریق کویل DX ، امکان تامین هوای تازه مورد نیاز را داراست. نوع کمپرسور کاربردی در این دستگاه روتاری است و دامنه تحمل دمایی تا 50 درجه سانتیگراد را داراست. گاز مبرد در این دستگاه سازگار با محیط زیست و از نوع R410 می باشد. یونیت داخلی دستگاه مجهز به فن سانتریفیوژ فلزی وسیستم گرمایش توسط کویل آب گرم که به صورت فابریک روی دستگاه نصب شده هدایت می شود. کویل سرمایش ۵ ردیفه و به صورت v می باشد و دارای ترموستات کویل مجزا برای کنترل دمای کویل آبگرم دارد. داکت اسپلیت دانا تهویه در نوع اینورتر تولید شده و دارای رده انرژی A می باشد. سازگاری و راندمان بالای این دستگاه در شرایط جوی معتدل و مناطق گرمسیری از مزایای ویژه این دستگاه است .

ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور از معتبرترین تولید کنندگان صنعتی در ایران است که تاکنون به خوبی امتحان خود در بازارهای داخلی و خارجی را پس داده است. این شرکت از پیشگامان عرصه تولید سیستم های گرمایشی در ایران است که طی سالهای اخیر تولید سیستم های تهویه مطبوع را نیز به حوزه فعالیت خود اضافه کرده است. کیفیت، نوآوری در تولید، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از ویژگیهای بارز محصولات ایران رادیاتور است .

ویژگی ها

حداقل ابعاد جهت قرارگیری در کمترین فضای داخل سقف کاذب

محدوده دمایی منفی ۱۵ درجه الی مثبت ۵ درجه سانتیگراد

مجهز به کمپرسور TOSHIBA روتاری

سطح مصرف انرژی ایده آل

طراحی ظاهری مطلوب

جنس فلزی بلوور فن‌ها

دارا بودن فیلتر تهویه هوا

تک فاز ، کاربرد با برق 220 ولت

گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر

مشخصات فنی

داکت اسپلیت ایران رادیاتور با به کارگیری کمپرسور روتاری برند توشیبا در سه ظرفیت 24000 ، 30000 و 34000 فضاهای با مساحت 50 الی 90 مترمربع را پوشش می دهد. این دستگاه از دو قسمت یونیت داخلی و کندانسور یا یونیت خارجی تشکیل شده است. در فصل سرما و نیاز به گرمایش کندانسور از مدار خارج شده تا آب گرم از منبع تولید آن ( پکیج دیواری ، پکیج زمینی یا موتورخانه مرکزی شوفاژ ) به کویل گرما در ابتدای مسیر کانال ورود کرده و به کمک الکتروفن هواساز هوای خروجی را گرم نماید. گاز مبرد در داکت اسپلیت ایران رادیاتور از نوع R410 می باشد .

داکتینو

کمپانی داکتینو از شرکت های جوان ایرانی است که با تکیه بر توانمندی‌های داخلی، در جهت تولید و عرضه دستگاه داکت اسپلیت بطور تخصصی و فروش لوازم‌های مورد نیاز جهت نصب و اجرای دستگاه داکت اسپلیت، فعالیت تولیدی خود را آغاز نموده و وارد بازارهای رقابتی داخلی شده است .

داکت اسپلیت داکتینو در دو نوع با نام های خانه شرقی و پارس در ایران طراحی و تولید می شود که هریک ویژگی های فنی مختص به خود را دارند

ویژگی های مدل پارس داکتینو

قیمت پایین‌تر نسبت به مدل خانه شرقی

طراحی ساده

بلوور فن گالوانیزه در جلو اوپراتور

کویل آبگرم فابریک داخل یونیت داخلی

ارتفاع بیشتر یونیت داخلی نسبت به مدل خانه شرقی

صدای بیشتر فن نسبت به مدل خانه شرقی

ویژگی های مدل خانه شرقی داکتینو

قرارگیری بلوور فن گالوانیزه در جلو اواپراتور (قسمت دهش) یونیت داخلی

قرارگیری کویل آبگرم بصورت جداگانه روی دستگاه

استفاده از کمپرسورهای اسکرال برند کوپلند

استفاده از گازمبرد R22 یا R410

طراحی زیبا

مهر اصل

داکت اسپلیت مهراصل یک برند با اصالت ایرانی است که  اخیرا به عرصه ی تهویه مطبوع مدرن وارد شده است. طراحی این محصول با ظاهری صنعتی صورت گرفته و از نظر قیمت در مقایسه با دیگر برندهای ایرانی از سطح بالاتری برخوردار است. از دیگر محصولات مهر اصل می توان به تولید انواع چیلر های جذبی ، تراکمی ، اتصالات مسی ، کویل ، کندانسور و … اشاره نمود .

ویژگی ها

دارای استارترباکس به منظور محافظت در برابر نوسان و قطع و وصل ناگهانی برق

کندانسور روبرو زن جهت استفاده بهتر در بالکن

کویل آبگرم فابریک داخل دستگاه هواساز

تکنولوژِی بلوفین در کویل گرمایش و سرمایش

خروجی درین در دو سمت راست و چپ دستگاه

فیلتر آنتی باکتریال

کارکرد با انواع کانال ( فلکسی، گالوانیزه، پلی اورتان، اسپیرال)

مشخصات فنی

داکت اسپلیت های مهراصل در ظرفیت های 28000 الی 68000 با عملکرد سرمایش و گرمایش تولید می گردد. این دستگاه دارای کویل آب گرم فابریک بوده و قابلیت سرمایشی و گرمایشی در فصول مختلف را داراست. کمپرسور به کاربرده در این سیستم از نوع اسکرال بوده و تا ده درصد میزان مصرف انرژی را کاهش می دهد. ابعاد یونیت داخلی داکت اسپلیت‌های مهر اصل کوچک است، ارتفاع کمی دارد و به این ترتیب قابلیت استفاده در فضاهای کوچک را نیز به راحتی داراست

کیسان

شرکت کیسان در تولید محصولات خود تمامی ابعاد فنی را مورد توجه قرار داده و توانسته است تولیدات خود را در بازار رقابت در رتبه محصولات اروپائی قرار دهد . کیسان را می توان از جمله مجهزترین شرکت های طراحی و توسعه سیستم های تهویه مطبوع در ایران دانست که علی رغم کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار است .

ویژگی ها

مصرف انرژی پایین

قابلیت نصب کویل گرم

جنس بدنه یونیت خارجی از فلز استیل

ظرفیت بین 24000 تا 60000 Btu برساعت

صدای کم به دلیل قرارگیری فن ها در قسمت پشت دستگاه

گارانتی و خدمات پس از فروش

مشخصات فنی

کمپرسور به کار رفته در داکت اسپلیت کیسان از نوع اسکرال کوپلند است که مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. طراحی خوب یونیت ها و محل قرار گیری آنها در پشت دستگاه موجب به حداقل رسیدن میزان صدای این دستگاه در محیط می شود. با قرار دادن کویل آب گرم کیسان جلوی یونیت داخلی می توان قابلیت گرمایشی را نیز به این محصول اضافه کرد .

 

فروشگاه تاسیسات کلاب یکی از بهترین فروشگاه های فروش داکت اسپیلت و سایر تاسیسات تهویه می باشد. شما می توانید جهت تهیه انواع داکت اسپیلت های ایرانی مرغوب و با کیفیت به بخش داکت اسپیلت در سایت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *